080406

Jag vet att jag är sjukt dålig på att uppdatera men jag har ingen tid och ork att göra det ibland. Helgen har varit svin jobbig. Igår började jag jobba kl. 9.00 på Tylösand till 16.00 och idag 10.00 till 16.00, jag är sååå trött nu! Nu har jag fyra jobb och jag fattar inte hur jag ska orka, men men jag längtar tills jag får lön! hehe.  Men nu är jag svin trött, har precis badat och ligger i soffan och väntar på att mamma ska bli klar med maten.
Är det inte skönt att det är fint väder?, jag älskar att det börjar bli vår man får hoppas att det håller i sig nu. Nu är det bara en månad kvar tills vi åker till London:)  Igår så tävlade mina små gymnaster för andra gången och det gick super bra, jag är så stolt! Vad har mer hänt? Jo, jag har färgat håret, är super nöjd vet inte hur jag ska förklara det men orange/blont kanske?:) Annars vill jag bara säga att min älskling har brutit fingret:( inte alls kul. Inte för att han bryr sig så mycket men jag gör:P hehe.
Nu ska jag kolla på tv, Puss och Kram.
/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0