Spring<3

Idag orkade jag inte gå till skolan och det gjorde inte heller min baby så han åkte hem till mig klockan åtta så somnade vi om:) Vid halv två tiden så gick vi till glassbaren (eller glassbiten som det heter nu) och åt en varsin  sommardröm♥ Efter det va vi sjukt mätta och ville bara ligga och vila men jag va tvungen att åka in till stan för att lämna in min lönelapp. Efter det så åkte jag och jobbade i en timme och nu ligger jag bara i soffan som jag gjort i ca. tre och en halvtimme? hehe. Nu är det bara tio dagar kvar tills min underbara, saknade lilla kise Snicke skulle fyllt 18 år..
Nu måste jag plugga historia och psykologi..
Puss och Kram. -m, I love you.♥
/A
sky&oliver♥


Kommentarer
Postat av: Josse

Duktig flicka, mkt hehe.. Låter porr.
Kul att får se dig lite idag. Puess

2008-04-08 @ 17:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0