S*Zahlman's Daumiér

Idag så skulle min vän Snicke fyllt 18 år.
 Tyvärr så tog vi bort han 4/9-07 och det var den värsta dagen i mitt liv.
Men när jag tänker efter så var det nog det bästa som kunde hända honom
 eftersom han inte mådde så bra det sista halvåret.
Det var hemskt att se, att se min bästa vän inte kunna hoppa
 ner ifrån soffan utan att trilla, att se att det kommer blod ur munnen
hela tiden m.m. Jag tänker på han varje dag
och hoppas att han har det super!
Folk som inte känner mig tycker säkert att jag är jätte löjlig
som tog snickes död så hårt men han var inte bara en katt för mig,
utan han var som en bror, han har alltid funnits i mitt liv..
Jag älskar dig.


Idag var jag hemma eftersom jag mådde skit igår på yrkesmässan
men jag verkligen hoppas att jag ska kunna gå imorgon, vill inte vara sjuk mer.
Nu ska jag vila lite.
Puss&Kram
/a.

Kommentarer
Postat av: Josse

haha trodde det stog skalman på snickes namn, haha men det hade passat på honom:P

Kul att se dig idag sjukis..
Puss snäckis

2008-04-18 @ 17:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0