Summer.

Äntligen är det sommarlov, och det är hur skönt som helst. Har legat på stranden i tre dagar och ser just nu ut som en tomat i ansiktet, men men. Idag var det till och men skönt att bada! Förra måndagen fick vi hem min lilla kise Sky igen!:D och vi var överlyckliga! Så nu har han varit hemma i en vecka och i morgon så ska han ta bort stygnen. I veckan så var även hallandsposten här och fotograferade honom. Men nu är nog allt bra förutom att han har ett ärr som är typ 10 cm. men han är lika fin ändå.
Denna veckan har varit rolig, många utekvällar på stranden och även studenten! Studentdagen/kvällen var jätte rolig och mysig fast att den kanske var lite stressig för vi skulle hem till Josse,Linn,Viktor och Johanna men det löste sig.
Det har ju även varit bal för alla skolorna och alla var så fina.
Josse och Niklas.

 Fredrik och Lina.

 Linn och Viktor.

Linn.


Rebecka, Jonas och Hanna.


Johanna med baldejt.
 Johanna.

Viktor med baldejt.

Nu kommer bilder från Studenten.


Josse, min älskade kusin som jag älskar mest av allt.
                      
Josse och Farfar<3

Johanna, Josse och Jag.


Linn, min underbara Linn som jag känt hela
mitt liv,min bästa vän. Jag älskar dig.



Jag, Marcus, Viktor och Johanna. 
 Viktor och Marcus har jag växt upp med
och dom var även mina fösta vänner och mina bästa.
 Vänner för livet. Jag Älskar er.

Kommentarer
Postat av: Linn

Och jag älskar dig alex! Den bilden på mig är sjukt snygg :P

2008-06-18 @ 17:20:17
Postat av: Syster

fyfan va snygg jag är syster

2008-07-04 @ 00:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0