The OC

Jag Vet, jag är en urdålig bloggare men men:P Vädret är inte på topp och det är svin tråkigt men på måndag åker troligen jag, micke och adam (victor?) till något varmt ställe och har det gött:) Midsommar närmar sig och det ska vi fira hos Viktor Norbäck. Dagarna glider på och jag bara älskar sommarlov och något som är extra kul detta året är att Karin från Sthlm ska bo i Halmstad i några veckor nu=) Älskar verkligen att bara vara med er tjejer (jos,becks,hanna,karin) och snacka skit! Men det finns även något som är exta tråkigt i år med och det är att Linn åker till Sthlm nästa vecka och kommer hem den tredje augusti för att jobba!!=(
 I alla fall, sky mår super bra nu och allt är som vanligt. Vill ni veta mer så kan ni läsa i Hp eller Kvällsposten.
Nu ska jag fortsätta kolla på min älskade favorit serie O.C. känns som om jag kan hela utantill men det är bara sååå bra. Imorgon har jag och Micke två år och fem månader och jag älskar han så otroligt mycket ♥
Ha en fortsatt trevlig kväll.
Love, alex.

Kommentarer
Postat av: Josse.

haha fint allen, midsommar kommer bli grym hos ViCtor:)Bli frisk nu bara!! wopidodo <3

2008-06-18 @ 23:23:30
Postat av: Elisabeth

När skulle Sky komma med i Expressen eller vilken tidning det var som dem tog foto till när Vicke o jag kom o hälsade på? Vill läsa =)

2008-06-22 @ 21:32:17
URL: http://elisaabeeths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0