080315

Precis kommit hem från bion 10 000 B.C, riktigt bra film:) Nu ska jag lägga mig och kolla på Greys Anatomy och bara ta det lugnt, skönt! Imorgon blir det utgång med bl.a Micke:), ska bara försöka få med mig min kära kusin Josefin men det är nog omöjligt för att hon prioriterar hellre skolan än mig;) men men:P
Idag har jag fått mitt förska VG på ett matte prov!!!:D( jag som inte klarat ett enda matte prov innan) hihi så jag är väldigt glad!
Jag är också väldigt glad över att jag åker till London 7 maj, ska bli sjukt kul:)
Något som inte är så kul är att jag precis bröt min nagel helt:( jätte kul att gå runt med alla jätte långa utom en, ont gör det med...hum.

/Alexandra.


Kommentarer
Postat av: Josse

Haha jag som trodde det var värsta kärleksförklaringen till mig haha;) Men allen nu ska jag sova, men vi kan gå ut nästa helg? Ha det¨så kul ikväll:) Älskar dig sis!

2008-03-15 @ 22:24:46
Postat av: emma

asså jag vill se den filmen =)

2008-03-17 @ 11:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0