All the time.

Jag blir alltid sjuk vid fel tillfällen. Nu har jag fått image38bukinflammation, feber och ont i halsen.
Usch känns inte roligt alls nu när jag har 1000 saker att göra i skolan och imorgon är även den sista dans lektionen och jag kan inte vara med:( och jag som inte ens kan alla stegen tills på torsdag då det är "sture på stan". Känns skit. Mår så otroligt dåligt och innan idag så trodde jag att jag skulle dö, hehe. Tycker så otroligt synd om Josse som ligger hemma med halsfluss och hon som ska gå balen på söndag, blä.
Vet att jag sa att fler London bilder kommer i veckan (förra veckan) men jag har helt enkelt inte tid eller ork. Men jag lovar att det kan komma en liten bild då och då. Föresten så älskar jag allt som jag köpte i London och jag vill bara dit igen. Jag och mamma pratar om att åka dit i höst igen:) Låter väldigt bra!
Något som är roligt med denna dagen är att Adam klarade uppkörningen idag och har alltså fått körkort nu!:D Grattis ännu en gång.
Min ängel är på bio och jag sitter bara här hemma och är varm så ska nog sova snart.
Godnight, a.


Kommentarer
Postat av: Josse.

Verkligen inte vad vi behöver nu! Du kommer också få halsfluss, garanterat. Grattis till det:(

2008-05-22 @ 23:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0