Helvete.

I måndes kom jag hem kl. 13.00 och släppte ut mina katter. Dom brukar alltid komma hem hela tiden men min lilla bebis kom aldrig så kl.20.00/21.00 så gick vi ut och ropade och tillslut kom han krypandes upp på altanen och vi
fattade direkt att något var fel så vi åkte till Helsingborgs djursjukhus och satt där i flera timmar och tillslut så fattade dom att Sky har blivit SKJUTEN!!!! Vem fan skjuter en katt??? Så nu ligger han där fortfarande och igår opererades han i 4 timmar och hela magen är sönder.... så nu får vi bara sitta här och vänta på att dom ringer och säger att han mår bra eller att han är död.................... Jag kan fan inte förstå det!, hur kan man ha ett så ont hjärta att man skjuter en liten katt?????? Jag vet inte vad jag ska känna nu, är både sviiin arg och ledsen. bara gråter och gråter. Men vi ger oss inte, vi ska få tag i den jävlen och då blir det inte lätt för honom/henne.
Usch jag klarar inte av denna oron mer..... det är så ensamt utan honom, vill bara att han ska komma hem.....
Jag ber för att min älskling ska klara sig och jag kommer bli så lycklig om han gör det.
Jag älskar dig Sky.
Fan...

image39
(Här är han bara några veckor gammal och helt underbar)

Kommentarer
Postat av: Josse.

Lilla bebisen:(

2008-05-28 @ 22:04:20
Postat av: Rasmus

faen va sjukt :S vet ni vem det va elr? låter så jävla sjukt// Rasmus

2008-06-21 @ 16:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0