Home.

London har varit helt underbart och jag ville verkligen inte åka hem! Det ända dåliga var att det var föööööööör varmt men bättre det än regn. Vi har i alla fall haft det svin kul och vi har shoppat hur mycket som helst! Har nog aldrig köpt så mycket på fyra dagar. Kan lägga upp bilder på det imorgon kanske om jag orkar. Jag älskar London och funderar att flytta dit snart. Jag älskar Oxford Street, Notting hill och även alla marknader (fast att det var sjukt jobbigt att gå där i flera, flera timmar) Åh, jag älskar London.

Idag ställde jag klockan på 05.55 för att ta bussen till skolan klockan 07.00, men självklart försov jag mig till 06.40 men jag hann ändå;) När jag väl kom fram till skolan fick vi vänta länge på att vi skulle bli hämtade och sedan åkte vi ut till Halmstads sjutfält för att göra olika moment med dom blivande officerarna. Grymt kul var det och jag fick även sjuta med en Ak-5;) Nu är jag dock helt slut för vi kom hem vid 20.00. Får se om jag får tag i bilderna vi tog idag med alla kläderna och vapnen jag hade, hehe. Nu ska jag plugga på historian som vi har tills imorgon.

image33image34image36image35 
Nu orkar jag inte lägga in fler för det tar huur lång tid som helst (vet ej varför) ? Men fler bilder kommer någon gång i veckan!
Love, Alexandra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0