London.

Jag vet att jag är dålig på att uppdatera men nu har det faktiskt varit så att min granne skulle gräva ett hål i sin trädgård och trodde att han fick syn på en rot så han hackade av den men så var ju inte fallet utan "roten" var ju hela gatans telefon och internet sladd (haha) !, så vi har inte haft någon telefon eller något internet i sex dagar. Men nu är det fixat och jag är super glad! Imorgon klockan åtta så åker jag, min mamma och min lilla syster till London! Ska bli så sjukt kul och jag hoppas på mycket shopping och bra väder:) Nu ska jag packa (har inte ens börjat) så jag har en del att göra men det går nog snabbt ändå. Har aldrig varit i London innan så jag är väldigt glad, och har väldigt mycket förväntningar på denna stad nu för mamma pratar så bra om det hela tiden (hon har varit där 27 gånger) så hon kan en del:) hehe. Kommer hem på söndag kväll. 
Love, a.

Kommentarer
Postat av: Josse

Hahahhaha vem av dem gjorde det?? Erkänn det var gubben rakt över?:P Haha det var veckans roligaste händelse;)

Duuuu, jag ringer dig sen så hoppas du har tid för att prata..
Puss

2008-05-06 @ 19:07:49
Postat av: emma

guud vad du är borta länge jag har 0432904+32 saker att säga

2008-05-10 @ 13:58:38
URL: http://emmaelisabeths.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0