May.

Hoppas att alla hade en trevlig Valborg igår!, för själv så jobbade jag,men det gjorde inte så mycket för jag jobbade på mässen/Lv6. Ikväll ska jag nog åka hem till Mikael och bara ligga framför tven hela kvällen. Annars så händer det inte så mycket förutom att jag har sjukt mycket i skolan just nu, förstår verkligen inte hur jag ska klara allt, Samhäll Ledarskap är bara för mycket kan jag säga! Men något som ska bli roligt är att vi åker om en vecka till London! längtar sjukt mycket!, shopping:D Frågan är bara om vårt hus står kvar när vi kommer hem?, för micke och Adam ska bo här i fyra dagar, hum hehe? Men dom små kisarna måste ju få lite kärlek medan vi är borta och det vet jag att dom kommer få om dom två bor här:P Nu ska jag fortsätta mitt tv tittande innan jag åker till älskling. 
Love, A. ♥

image32

Kommentarer
Postat av: Jompa

du är så seg på att uppdatera:P
Snart åker du kisen, fett kul för dig:D
Imorgon är det sista dagen vi ses på 12 dagar, nästan 2 veckor ju:( Ring mig imorgon i skolan, måste ses.
Puss söt!

2008-05-05 @ 22:51:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0